Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her

Tilbage til Debatoversigten

Fra stor kæde til lille butik

Hanne Jensen


01-06-2012 14:13

Jeg har arbejdet som ekspedient i den samme større tøjkæde i ca. 4 år, men nu har en gammel kollega spurgt mig om jeg vil overtage hendes job i en lille tøjbutik. det er til en lidt bedre løn og desuden tættere på hvor jeg bor.

Jeg synes det lyder rigtig spændende og jeg kan godt bruge de ekstra penge, men jeg er også meget glad for mine kollegaer der hvor jeg er nu, og vi har næsten altid travlt. Nogen gange også for travlt.

Er der nogen derude der selv har prøvet at skifte fra en stor kæde til en lille butik og kan I give mig nogle gode råd?

Skriv kommentar

Kommentarer

Peder C.


01-06-2012 17:12

Hej Hanne. Hmm...svært. man ved jo hvad man har og ikke hvad man får:-) Du må IKKE gøre det for pengens skyld. Spørg evt. din kollega hvad hun synes er cool ved jobbet og spørgs dig selv hvad du er MEST glad for i dit nuværende job. Jeg har tidligere været i en lille kæde med 5 butikker efter at have været mange år i en stor kæde. Der er mere frihed til at gøre ting i en lille kæde, men tilgengæld MANGE flere support kollegaer i en stor kæde..så måske handler det om hvad du trives bedst med..og husk trygheden i en større kæde i disse tider.../P

 
Log ind her for at kommentere debat indl�gget. Eller klik her for at oprette en profil

Nyhedsmail







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD