Verdensstjerne sender salget på himmelflugt hos dansk brillemærke
Det var en “surrealistisk oplevelse” at lande en aftale med amerikansk verdensstjerne, lyder det fra direktøren.
Da det danske brillemærke Christopher Cloos for nylig kunne præsentere en kollektion i samarbejde med sportsikonet Tom Brady, steg omsætningen med 1.600 over natten. Det skriver Finans.
- Jeg ville gerne have en global og inspirerende figur ind, som passede til virksomhedens fortælling, siger Julius Langkilde til Finans. Han er medstifter og adm. direktør i Christopher Cloos.
- Vi synes, at Tom Brady matchede det meget godt. Så prøvede vi at få ham med ombord, og det lykkedes, hvilket har været en sjov, nervepirrende og surrealistisk oplevelse, siger han.
For hele året regner Christopher Cloos med at forbedre omsætningen med 50 procent på grund af de tre måneders samarbejde med Tom Brady.
Amerikanske Tom Brady er en af de største skikkelser inden for amerikansk fodbold. I mere end tyve sæsoner har han spillet i NFL for holdet New England Patriots og deltaget i ni Super Bowl-finaler. Den 43-årige quarterback er nu en del af holdet Tampa Bay Buccaneers.
Christopher Cloos sælger primært briller på nettet, men har netop åbnet sin første fysiske butik. Den ligger i København og skal fungere som et spejlbillede af oplevelsen online, som Detailfolk.dk tidligere har berettet om.
LÆS OGSÅ: Iværksætter måtte sløjfe New York: Åbner butik i København
Læs hele artiklen på FinansFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter