Velgørenhed skal øge Lidl’s fanskare
Lidl udvider nu deres koncept med støtte til Danske Hospitalsklovne og tilbyder endnu en pose penge, når de deres facebookside rammer 50.000 fans.
Siden efteråret har Lidl's kunder været med til at støtte danske hospitalsklovne hver gang de har købt en pakke småkager af Lidl's eget mærke Farvorina.
Siden da har de danske Lidl butikker langet cirka 60.000 småkagerpakker over disken.
- Når vi her i Lidl hører hospitalsklovnene fortælle om, hvordan et besøg fra dem ofte er med til at gøre tingene lettere for de indlagte børn og deres familier, så bliver vi rigtig stolte over at kunne hjælpe til med at skaffe endnu flere klovnetimer på hospitalsgangene i december. Nu runder vi snart 50.000 Facebook-fans, og det vil vi gerne markere. Og er der nogen bedre måde at gøre det på end ved at hjælpe andre?, siger administrerende direktør hos Lidl, Finn Tang om konceptet.
Facebook-fans
Konceptet har været så populært, at butikskæden nu udvider ideen til deres Facebookside. Det betyder, at Lidl smider 50.000 kroner efter Hospitalsklovnene, når siden runder 50.000 fans, og det er hospitalsklovnene naturligvis begejstrerede for.
- Lidl har fået fantastisk feedback fra deres kunder på samarbejdet med os. Nu håber vi så bare, at rigtig mange danskere klikker ”like” på Lidl Danmarks Facebook-side, så der kan komme endnu flere penge til vores arbejde her op til jul, siger Kenneth Øhrberg fra Danske Hospitalsklovne i en kommentar til projektet.
Netop nu har Lidl's Facebookside 48.999 likes.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter