Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Træningsforløb skal forbedre sløj kundeservice i København

Foto: detailfolk.dk



Monday den 23 September 2019 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Niveauet for kundeservice kunne godt være højere i indre København, lyder det fra organisation, som nu starter et træningsforløb.

 

Spørger man organisationen KBH - Commerce & Culture (KCC), som repræsenterer detail- og erhvervsvirksomheder i indre København, så kunne der godt være brug for at forbedre niveauet for kundeservice.

Derfor starter organisationen nu et træningsforløb i samarbejde med konsulenthuset Meng & Company.

- Fordelen ved vores træningsforløb er, at den professionelle træning ikke kun er for de store spillere, men nu også er tilgængelig for den mindre forretningsdrivende, siger John Hansen i en pressemeddelelse. Han er direktør i KCC.

- At mødes på tværs af størrelse og erhverv og modtage og give inspiration til hinanden, ser jeg også som en unik gevinst, fortsætter han.

Træningsforløbet er som udgangspunkt for organisationens medlemmer, men kan en forretning se fordele i at deltage, så er direktøren ikke afvisende.

- Målet er at vi får hævet serviceniveauet i København så både danske og udenlandske gæster får en god oplevelse når de besøger vores fantastiske hovedstad, siger John Hansen.

Gladere kunder

Hos Meng & Company er de klar til at tage udfordringen op og hjælpe forretningerne i Københavns centrum med at få gladere kunder.

- Det handler jo ikke kun om at styrke kundetilfredsheden i de enkelte butikker, men om at gøre det til en oplevelse at besøge Strøget og de omkringliggende gader, siger seniorrådgiver og partner Karsten Koch.

- Uanset om man er turist fra Kina eller familie fra Farum, så har Københavns Indre By utroligt meget at byde på. Og med en styrkelse af serviceniveauet over hele linjen er der basis for at skabe et af Europas bedste områder for shopping og andre gode oplevelser.

Træningsforløbet hedder “Lederskab og Det gode Værtskab” og er målrettet ledere og mellemledere.

LÆS OGSÅ: Så få oplever højt serviceniveau i supermarkederne



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD