Træningsforløb skal forbedre sløj kundeservice i København

Niveauet for kundeservice kunne godt være højere i indre København, lyder det fra organisation, som nu starter et træningsforløb.
Spørger man organisationen KBH - Commerce & Culture (KCC), som repræsenterer detail- og erhvervsvirksomheder i indre København, så kunne der godt være brug for at forbedre niveauet for kundeservice.
Derfor starter organisationen nu et træningsforløb i samarbejde med konsulenthuset Meng & Company.
- Fordelen ved vores træningsforløb er, at den professionelle træning ikke kun er for de store spillere, men nu også er tilgængelig for den mindre forretningsdrivende, siger John Hansen i en pressemeddelelse. Han er direktør i KCC.
- At mødes på tværs af størrelse og erhverv og modtage og give inspiration til hinanden, ser jeg også som en unik gevinst, fortsætter han.
Træningsforløbet er som udgangspunkt for organisationens medlemmer, men kan en forretning se fordele i at deltage, så er direktøren ikke afvisende.
- Målet er at vi får hævet serviceniveauet i København så både danske og udenlandske gæster får en god oplevelse når de besøger vores fantastiske hovedstad, siger John Hansen.
Gladere kunder
Hos Meng & Company er de klar til at tage udfordringen op og hjælpe forretningerne i Københavns centrum med at få gladere kunder.
- Det handler jo ikke kun om at styrke kundetilfredsheden i de enkelte butikker, men om at gøre det til en oplevelse at besøge Strøget og de omkringliggende gader, siger seniorrådgiver og partner Karsten Koch.
- Uanset om man er turist fra Kina eller familie fra Farum, så har Københavns Indre By utroligt meget at byde på. Og med en styrkelse af serviceniveauet over hele linjen er der basis for at skabe et af Europas bedste områder for shopping og andre gode oplevelser.
Træningsforløbet hedder “Lederskab og Det gode Værtskab” og er målrettet ledere og mellemledere.
LÆS OGSÅ: Så få oplever højt serviceniveau i supermarkederne
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Kommentarer |
Afstemning
Seneste nyheder
Anklager Jysk for kopiering af flere designs
Butiksdød: Salling donerer penge til presset handelsby
Får grønt lys til at fortsætte succes-forretning i Tyskland
Mange forbrugere tager fejl af netbutikkernes ophav
Sulten byggekoncern mister næsten halvdelen af overskuddet
Discountkæde dropper helt indkøbsposer af plastik
Tidligere konkurskæde tjener igen millioner
Lukning af butikker hjælper koncern i den rigtige retning
Seneste afstemninger
Black Friday nærmer sig. Hvordan tror du salget bliver hos dig sammenlignet med sidste år?
Skal der være forbud mod gratis plastikposer i butikkerne som Statsministeren foreslår?
Har første halvår af 2019 budt på fremgang eller tilbagegang sammenlignet med 2018?
Skal der lovgives om madspild i butikkerne som Socialdemokratiet foreslår?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Anklager Jysk for kopiering af flere designs
Butiksdød: Salling donerer penge til presset handelsby
Får grønt lys til at fortsætte succes-forretning i Tyskland
Mange forbrugere tager fejl af netbutikkernes ophav
Sulten byggekoncern mister næsten halvdelen af overskuddet
Seneste blogindlæg
5 råd der skaber tillid og salg i e-handel
Den nye postaftale skaber bedre konkurrencevilkår for dansk detailhandel
Brugen af sociale medier i en detailvirksomhed med flere lokationer
Er din virksomheds hjemmeside tilgængelig?
BUTIKSDØD