Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Kundemagnet får mere plads i Netto

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 17 September 2019 kl. 11:34 - Kilde: Finans

Et styrket samarbejde med kendt leverandør er det seneste træk fra Netto i kampen om kunderne på dagligvaremarkedet.

Gennem 10 år har Netto haft eneret på at sælge ost, pesto og en række andre gourmetvarer fra producenten Løgismose.

Det samarbejde bliver nu styrket, så Løgismose kommer til at fylde mere på hylderne. Blandt andet skrues der op for de nemme madløsninger, skriver Finans.

- Vi både fastholder og tiltrækker kunder med de produkter. Løgismose er med til at skabe vores profil i et hårdt marked for dagligvarer, siger Michael Løve, direktør for Netto International, til Finans.

Koncernen Løgismose Meyers har ligeledes en aftale med konkurrenten Coop, hvor der bliver forhandlet varer fra Meyers.

Den sammenbragte fødevarekoncern, som har den tidligere Irma-direktør Jesper Uggerhøj som topchef, har haft det svært siden fusionen i 2014. Derfor skal Løgismose og Meyers igen til at drives som to selvstændige forretninger, skrev Berlingske i juni måned.

LÆS OGSÅ: Nettos nye butikskoncept påvirker kundernes indkøb

Læs hele artiklen på Finans


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD