Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Tøjkæde afprøver nyt butikskoncept

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 4 April 2013 kl. 15:00

Dansk, populær herretøjskæde afprøver helt nyt koncept i Viborg, der er første skridt på vejen til et landsdækkende butikskoncept.

Kunderne hos Jack & Jones i Viborg blev for et par uger siden præsenteret for en hel ny butik. I stedet for traditionel indretning blev de mødt af store vinduespartier og storskærm, der leder kunderne igennem butikkerne. Det skriver Viborg Stifts Folkeblad.

Shop-in-shop

Butikken har opdelt sine fem brands  Tech, Vintage Clothing, Originals by Jack & Jones, Core by Jack & Jones og Premium by Jack & Jones i hver deres shop-in-shop i butikken og er første del af et nyt landsdækkende koncept ifølge Pejgruppen. 

- Vi forlader ideen om en butik med ét udtryk og bevæger os hen imod ideen om fem butikker med fem forskellige brands og udtryk på ét sted. Kunden vil få en følelse af at træde ind i et nyt univers – et for hvert af vores fem brands, forklarer Peter Christian Kristiansen, Retail Director hos Jack & Jones ifølge PejGruppen i en pressemeddelelse.

Butikken er på intet mindre end 346 kvadratmeter, skriver Viborg Stifts Folkeblad.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD