Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Bestseller satser på kurvede kvinder

Foto: detailfolk.dk



Torsdag den 3 januar 2013 kl. 09:10

Kvinder, der bruger tøj i størrelse 42 og opefter, kan i fremtiden købe tøj fra det nye Bestseller-mærke Junarose.

Danske Bestseller bevæger sig med det nye tøjmærke Junarose ind på et nyt nichemarked - nemlig det til de lidt større kvinder, der bruger størrelse 42 og opefter. 

Det skriver Børsen.

- Det er et stort marked, men vi har gennem flere år mærket en stigende efterspørgsel fra de markeder, vi opererer på. Hidtil har vi fokuseret på vores eksisterende brands, men nu er efterspørgslen så stor, at vi gør det, siger direktionsmedlem i Bestseller Lisbeth Holm Højgaard til Børsen.

Efterspørgslen er der

Og der ser ud til at være et marked for netop tøj til de større kvinder.

- Hidtil har de store piger lidt groft sagt måttet nøjes med det, de kunne få. Tit har det været noget lidt mindre trendy – f.eks. en tunika, der kan skjule kroppens former. Men der er nu fokus på, at det sagtens kan lade sig gøre at lave noget, der klæder også de forbrugere, siger direktør i Pej Gruppen og Scandinavian Trend Institute, Louise Byg Kongsholm, til Børsen.

(Børsen)



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD