Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Supermarkedskæder vil markedsføre sig med computerspil

Foto: Meny



Wednesday den 23 August 2017 kl. 10:05 - Kilde: Bureaubiz

Dagrofa har haft så stor succes med at markedsføre sig via computerspil, at koncernen nu investerer i mere gamification.

Det giver mening at involvere kunderne i små computerspil, hvis man gerne vil sælge flere produkter i supermarkedet. Det mener Dagrofa, der blandt andet står bag Meny, Spar og MinKøbmand.

Ifølge Bureaubiz har Dagrofa haft succes med at bruge elementer fra onlinespil i deres markedsføring. Derfor har Dagrofa startet et samarbejde med softwarevirksomheden Lead:famlys.

Virksomheden har en abonnementsbaseret aktiveringsplatform med gamification som omdrejningspunkt. Gamification handler om at aktivere og engagere sine kunder via konkurrencer og spilelementer.

- Vi har oplevet virkelig god respons på forskellige spiltyper som julekalender og eksempelvis onlineskrabekort. Vi har derfor dels ønsket at øge frekvensen på disse typer af kampagner og dels ønsket at finde et fælles udgangspunkt for Meny, Spar og MinKøbmand, siger loyalitets- og onlinechef hos Dagrofa, Lasse Gubbertsen, til Bureaubiz.

LÆS OGSÅ: Video: Fleggaard hyrer Casper C i ny kæmpesatsning

Læs hele artiklen på Bureaubiz


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD