Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Strategien mangler når der annonceres på mobilen

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 20 June 2017 kl. 10:35 - Kilde: Bureaubiz

Globalt afsættes der store summer til mobilannoncering, men mange bruger pengene i blinde, viser ny undersøgelse.

Der mangler både værktøjer til at måle effekten af mobilannoncering og generelle strategier. Det viser en ny international undersøgelse fra onlineanalysevirksomheden WARC (World Advertising Research Center) og den globale Mobile Marketing Association. Det skriver Bureaubiz.

Undersøgelsen viser, at 83 procent af de 548 adspurgte marketingfolk fra Europa, Mellemøsten og Afrika regner med at bruge flere penge på mobilannoncering de kommende år. Til gengæld har kun 66 procent en egentlig strategi for mobilannonceringen.

- Resultaterne afspejler et marked, som ser potentialet i mobil og investerer herefter. Mobilbetalinger og mcommerce spiller en betydende rolle, og det bliver interessant at se, om de intenderede investeringer i mobilteknologi resulterer i en øget modenhed i forhold til mobilstrategi og -integration i det kommende år, siger Amy Rodgers, der er research editor hos WARC.

Indtil videre er det største problem forbundet med mobilannoncering at måle effekten af markedsføringen.

LÆS OGSÅ: Flere forbrugere shopper på mobilen

Læs hele artiklen på Bureaubiz


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD