Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Always on – ja selvfølgelig!"

- Jens Thrane-Møller, Marketsquare
Læs bloggen her

Stormagasin vil lade kunderne bestemme

Foto: detailfolk.dk



Mandag den 3 oktober 2016 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen - 0

Kunderne får nu større indflydelse på, hvad der skal ske i Magasin. Senest har de valgt vinderen af Årets Kundepris 2016.

Magasin går efter at knytte endnu tættere bånd til sine kunder og på den måde styrke forretningen. Derfor vil det 148 år gamle stormagasin i fremtiden involvere sine kunder endnu mere i sine aktiviteter.

Blandt andet har Magasin spurgt kunderne om, hvilke skomærker de kunne tænke sig at se på hylderne i fremtiden. Tilbagemeldingerne er nu sendt videre til indkøberne, og allerede i starten af næste år vil kunderne kunne finde nogle af mærkerne i stormagasinets afdelinger. 

Inddragelsen bliver en stor fordel, vurderer Margrethe Dal Lehrmann, der er indkøbsdirektør i Magasin.

- Vi ser det bestemt som en mulighed for at komme endnu tættere på vores kunder og på den måde blive klogere på, hvad der ville gøre Magasin endnu bedre for dem. Og så håber vi naturligvis, at når vi involverer dem i de forskellige beslutninger, så føler de også en stærkere tilknytning til Magasin. Nærmest som en del af holdet, siger hun.

Kunderne vælger årets brand

Samtidig har kunderne stemt på vinderen af Årets Kundepris 2016, som blev overrakt den 29. september til det årlige arrangement Partnerdag i Magasin. Prisen gik til det danske modebrand Ganni, som især henvender sig til yngre kvinder. Uddelingen af prisen er med til at belyse, hvad der er mest efterspørgsel på blandt kunderne.

- Det vil hjælpe os til at forstå, hvad vores kunder blandt andet synes om det udvalg af brands der er i Magasin og indholdet på vores website og blog, siger Margrethe Dal Lehrmann.

Ud over Årets Kundepris uddeler Magasin yderligere to priser, henholdsvis Årets Partner, der gik til L’Oreal Luxe og Årets Vækstkomet der i år gik til Rains.

LÆS OGSÅ: Yngre kunder giver Magasin fornyet succes



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD