Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Disse brands hylder Magasin

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 1 October 2015 kl. 06:10

Tre samarbejdspartnere blev onsdag hædret ved årets partnerdag i Magasin du Nord på Kgs. Nytorv i København.

Mads Nørgaard, Love Stories og Urban Decay.

De tre brands blev onsdag hyldet, da Magasin du Nord på Kgs. Nytorv i København afviklede den årlige partnerdag, hvor der blandt andet blev uddelt priser til en række af stormagasinets samarbejdspartnere.

De seneste fem år har Magasin uddelt tre forskellige partnerpriser blandt varehusets mere end 2.000 brands.

Ved den årlige prisoverrækkelse hylder Magasin sine mange vigtige partnere inden for kategorierne 'Årets Vækstkomet', 'Årets E-Commerce' og 'Årets Partner'.

LÆS OGSÅ: Magasin viser solid fremgang

Derfor fik de en pris

Om de tre prismodtagere oplyser Magasin blandt andet:

’Årets Partner 2015 er Mads Nørgaard, der modtager prisen for selskabets særlige evne til at elske og skabe fashion og stadig bevare de efterspurgte og tidløse kollektioner.

Årets Vækstkomet er Love Stories, der med deres fantastiske design tilføjer noget helt nyt til vores forretninger.

Urban Decay modtog årets E-Commerce-pris, fordi de med et unikt brandsortiment på mindre end et år er blevet magasin.dk's næststørste beauty brand', fortæller Margrethe Dal Lehrmann, indkøbsdirektør i Magasin.

LÆS OGSÅ: Turnaround: Styrket Magasin løfter sløret for fremtidsplaner



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD