Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Starter klub for de mest værdifulde og loyale kunder





Monday den 19 June 2023 kl. 10:09 af: Kristian Holgersen

I bestræbelserne på at skabe stærke relationer til kunderne har Boozt nu startet en ny kundeklub. Medstifter sætter ord på satsningen.

Med lanceringen af en gratis kundeklub forsøger modeplatformen Boozt at komme endnu tættere på sine cirka tre millioner kunder.

Ifølge medstifter Peter G. Jørgensen skal Club Boozt sætte en helt ny standard for begrebet kundeklub.

- Vi satser stort med ‘Club Boozt’, der udgør et strategisk vigtigt skridt og en betydelig investering for Boozt, siger han.

For Boozt handler det om at give de mest værdifulde og loyale kunder målrettede fordele og tilbud.

Medlemmerne får adgang til udsalg, rabatter og tilpassede nyheder om de brands, de bedste kan lide. Derudover får de også en særbehandling, når det gælder kundeservice.

- I et stadigt mere konkurrencepræget marked for e-handel er det afgørende, at vi er tæt på kunderne, forstår skiftende behov og hurtigt kan imødekomme og inspirere, siger Peter G. Jørgensen.

- Vi har på tværs af talentfulde teams udviklet en 360-graders digital platform, der gør os i stand til at interagere, møde og matche vores trofaste kunder på en relevant og fordelagtig måde, siger han.

LÆS OGSÅ: Den billige del af forretningen trækker ned hos Boozt



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD