Starter klub for de mest værdifulde og loyale kunder
I bestræbelserne på at skabe stærke relationer til kunderne har Boozt nu startet en ny kundeklub. Medstifter sætter ord på satsningen.
Med lanceringen af en gratis kundeklub forsøger modeplatformen Boozt at komme endnu tættere på sine cirka tre millioner kunder.
Ifølge medstifter Peter G. Jørgensen skal Club Boozt sætte en helt ny standard for begrebet kundeklub.
- Vi satser stort med ‘Club Boozt’, der udgør et strategisk vigtigt skridt og en betydelig investering for Boozt, siger han.
For Boozt handler det om at give de mest værdifulde og loyale kunder målrettede fordele og tilbud.
Medlemmerne får adgang til udsalg, rabatter og tilpassede nyheder om de brands, de bedste kan lide. Derudover får de også en særbehandling, når det gælder kundeservice.
- I et stadigt mere konkurrencepræget marked for e-handel er det afgørende, at vi er tæt på kunderne, forstår skiftende behov og hurtigt kan imødekomme og inspirere, siger Peter G. Jørgensen.
- Vi har på tværs af talentfulde teams udviklet en 360-graders digital platform, der gør os i stand til at interagere, møde og matche vores trofaste kunder på en relevant og fordelagtig måde, siger han.
LÆS OGSÅ: Den billige del af forretningen trækker ned hos Boozt
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter