Boozt kaster millioner efter dansk virksomhed
En dansk leverandør af løsninger inden for liveshopping har fået Boozt med som investor.
Flere store detailvirksomheder har opdaget, at liveshopping på de sociale medier kan være en særdeles effektiv salgskanal.
En af dem er Boozt, som netop har købt sig til 30 procent af ejerskabet hos virksomheden Liveshopper, der er en leverandør af løsninger inden for liveshopping, for et tocifret millionbeløb.
- Liveshopping er inde i en rivende udvikling, og vinder hastigt frem på global skala. For mange er det en fast og ufravigelig del af virksomhedens markedsføringstiltag. Vi tror på, at liveshopping bliver et stærkt konkurrenceparameter i fremtidens e-handel, siger Peter G. Jørgensen, CMO og medstifteraf Boozt.
- Vi ser både store muligheder for at skabe tættere bånd til vores kunder, mellem kunder og brands, og så ser vi et spændende potentiale i at tilbyde en bred vifte af liveshopping muligheder til vores mange brand-partnere. Et potentiale vi glæder os til at indfri sammen med teamet i Liveshopper, siger Peter G. Jørgensen.
Boozt har gennem de seneste år haft gode erfaringer med liveshopping, og modeplatformen er parat til at udvikle formatet yderligere og samtidig tilbyde liveshopping-services til virksomhedens mere end 1200 brand-partnere.
LÆS OGSÅ: Boozt går hele vejen: Tager fuldt ejerskab over tøjmærke
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter