Sport-Master vil ændre image
Med en ny film vil sportskæden ændre sit image og vise danskerne, at man er 'vild med sport'.
Med en ny film skyder Sport-Master en ny kommunikationsstrategi i gang.
Målet er at ændre det generelle billede af virksomheden, der tæller over 100 butikker rundt om i landet. Sport-Master skal ganske enkelt bevæge sig fra at være en butik med brands til et brand med butikker.
Kædens pay off 'vild med sport' skal aktiveres og vise den sportsglæde, der findes på alle niveauer i virksomheden.
- Vi ville egentligt ikke lave så meget om på kulturen, men finde ind til kernen af os selv og gøre den gennemgående på alle vores kanaler. Sportsglæden er vores virksomheds DNA internt imellem, i samarbejdet med vores leverandører og sammen med vores kunder, hvor end vi møder dem. At vi sætter det i centrum af vores kommunikation, skaber en stor intern stolthed, siger marketingchef i Sport-Master, Christian Lorenz, i en udtalelse.
Bliver afspejlet i butikkerne
Vild med sport er også omdrejningspunktet i kædens nye butikskoncept, som vi tidligere har beskrevet her på detailfolk.dk.
- 'Vild med sport' skal gennemsyre butikken, sagde regionschef i Sport-Master Christian Bjørnø dengang til detailfolk.dk og forklarede, at det blandt andet ville komme til udtryk i butikkens udsmykning.
LÆS OGSÅ: Sport-Master lancerer nyt butikskoncept
Se den nye film i klippet nedenfor.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter