Sport-Master satser online
En ny webshop skal koble Sport-Masters webshop sammen med kædens fysiske butikker. Bureauet bag bliver aflønnet på baggrund af shoppens omsætning.
Nu satser Sport-Master massivt online med en ny webshop, der netop er gået i luften.
Det ambitiøse e-commerce projekt skal binde de mere end 100 fysiske butikker sammen med webshoppen, så kunderne får en god oplevelse uanset om de besøger Sport-Master offline eller online.
Det er bureauet Adapt, der står bag sportskædens nye webshop-løsning.
Samarbejdet mellem Sport-Master og Adapt bygger på et performancebaseret partnerskab, hvor Adapt aflønnes direkte efter udvikling i webshoppens omsætningsniveau.
- Det betyder, at vi har verdens største incitament til at hjælpe Sport-Master med at træffe de rigtige beslutninger, og dermed også sælge flest mulige varer, siger adm. direktør i Adapt, Kresten Wiingaard i en udtalelse.
Han understreger, at ambitionen er at gøre Sport-Master til den bedste online butik i Danmark.
LÆS OGSÅ: Intersport øger digital satsning
Virker fra både mobil og tablet
Den nye webshop er optimeret til både smartphones og tablets, så kunderne også kan komme på, selvom de er på farten.
Og det er en god idé. En undersøgelse fra Google viser nemlig, at 40 procent er gået over til konkurrenten efter en dårlig oplevelse på mobilen, og 57 procent ville ikke anbefale et firma med et dårligt mobilsite.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter