Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

SmartGuy i nyt samarbejde

Nu får SmartGuy tøj fra danske Molo på de virtuelle hylder.
Foto: Molo



Monday den 10 February 2014 kl. 10:43 af: Freja Thorbech

Den danske netkomet har indgået et strategisk samarbejde med et populært dansk børnetøjsbrand.

Nu får SmartGuy tøj fra det populære børnetøjsbrand Molo på de virtuelle butikshylder.

De to virksomheder har indgået et strategisk samarbejder, der betyder, at Molos tøj kan købes i flere af Smartguys online butikker.

- Vi kan godt lide tanken om, at Molo’s design tager udgangspunkt i, at børn skal have masser af bevægelsesfrihed og samtidig kunne være smart klædt på, siger Smartkids indkøber Sarah Bergen i en udtalelse.

Bliver forhandlet i 30 lande

Molo er indenfor den danske modeverden blandt andet kendt for at skabe højkvalitets overtøj, og Smartkids har købt stort ind af Molo’s overtøj op til den kommende sæson.

Det danske brand bliver forhandlet i 30 lande verden over i 600 forskellige specialbutikker og stormagasiner heriblandt Harrods i London og Barneys i New York.

- Molo er børnemode med charmefaktor og glimt i tøjet. Men samtidig er det gennemført god kvalitet. Det kan vores kunder godt lide, og vi har allerede fået masser af positiv feedback på de produkter, som er tilgængelige på vores forskellige webshop-platforme, siger Sarah Bergen.

LÆS OGSÅ: SmartGuy indgår aftale med britisk tøjgigant



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD