SmartGuy udvider forretningen
Med introduktionen af en helt ny varekategori på søstersitet SmartKids.dk, udvider SmartGuy Group forretningen.
Nu udvider SmartGuy forretningen.
Onlinekometen, der hovedsagligt er kendt for at sælge modetøj på nettet, vil nu også til at sælge legetøj på sitet SmartKids.dk.
- Vi synes, at det nu igen var på tide at udvide forretningen. Derfor har vi bl.a. valgt at satse på en række kendte legetøjsbrands, som eksempelvis det franske mærke Djeco, der har et stort udvalg af kreativt trælegetøj og puslespil, siger sitemanager for SmartKids.dk, Pernille Søe Larsen.
Har udvidet sortimentet løbende
SmartKids.dk har eksisteret siden 2007. I starten solgte sitet udelukkende tøj og sko til børn. Siden fulgte varekategorier til tweens og mødre samt interiør og børnemøbler til børneværelset. Og nu følger så også udvalgt legetøj.
- Vi synes, at det gav god mening at vores kunder kunne finde ting til de mindste, ikke kun inden for tøj men også indenfor legetøj, siger Pernille Søe Lassen.
Hun fortæller, at kunderne allerede har taget godt imod de nye produkter.
- Kunderne har allerede taget rigtig godt imod det nye tiltag, og vi håber selvfølgelig på at opleve en fortsat stor interesse frem mod jul, siger Pernille Søe Lassen.
Det er blandt andet mærker som Djeco, Wheely Bug og Sophie Giraf, som SmartKids.dk vil sælge.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter