Her er vinderne af E-handelsprisen 2017
Torsdag aften blev de bedste og mest innovative af landets digitale købmænd fejret, da E-handelsprisen 2017 løb af stablen.
Omkring 700 repræsentanter fra den danske net-branche var torsdag aften samlet til E-handelsprisen 2017, der blev afholdt i Tivoli Hotel og Congress Center i København.
Blandt de nominerede virksomheder til aftenens 13 forskellige priser var både gamle kendinge og helt nyt frontløbere. Tilsammen dannede de et stærkt felt og gjorde konkurrencen i hver enkelt kategori benhård.
Den måske største hæder gik til Winefamly. De vandt E-handelsprisen Guld - aftenens hovedpris - som bliver uddelt af juryformændene til den bedste blandt aftenens mange vindere i de øvrige kategorier.
Undervejs blev der også uddelt en helt ny pris med den underfundige titel Årets E-ner, som FDIH’s direktør, Niels Ralund, selv har fundet de seks nominerede til. Fra scenen fik de hver især mulighed for at præsentere deres virksomhed, hvorefter gæsterne i salen stemte om udfaldet. Vinderen blev Sinful.dk.
Her er årets vindere
- E-handelsprisen Guld: Winefamly
- Bedste nye e-handelsvirksomhed: Barberklingen
(De nominerede var: Washa, Barberklingen, Winefamly, Barko, Simply Go)
- Bedste B2C-virksomhed med online omsætning fra 3 - 30 mio. kroner: Winefamly
(De nominerede var: Washa, Togoodtogo, Luksusbaby, Rito, Winefamly)
- Bedste B2C-virksomhed med online omsætning over 30 mio. kroner: Skatepro
(De nominerede var: Coolshop, Bolia, Unisport, Skatepro, Jysk)
- Bedste B2B-virksomhed med online omsætning op til 100 mio. kroner: Ageras A/S
(De nominerede var: HAY, Pleo (Pagobox ApS), Dacapo Stainless A/S, Ageras A/S, AccuRanker)
- Bedste B2B-virksomhed med online omsætning over 100 mio. kroner: Brdr. Dahl
(De nominerede var: Brdr. Dahl, Lasertryk, ATEA, LEGO)
- Bedste eksport-case: Airtame
(De nominerede var: SkatePro, Normann Copenhagen, Unisport, Airtame, MobilePay)
- Bedste E-handelsløsning (webbureauer og leverandører): Vertica og Magnetix for Brdr. Dahl
(De nominerede var: Vertica/Magnetix (Brd. Dahl), Adapt (Sportmaster), Raptor (Arla opskrifter), Klean (Simplygo, WakeupData (Kaufmann)
- Bedste omni-channel-virksomhed: Bolia.com
(De nominerede var Bolia, Kaufmann, Power, Sportsmaster , Telenor)
- Bedste digitale kampagne: Inspiration
(De nominerede var: REMA 1000 /Vigo, VisitDenmark, Inspiration A/S, B&O Play, Ejner Hessel A/S)
- Brancheprisen 2017 – Fashion: Rezet-store
(De nominerede var: Luksusbaby, Kaufmann, Masai, Rezet-store, American dreams)
- Brugernes Favorit 2017: Unisport
(De nominerede var: Coop.dk Shopping, Rito.dk , Hobbii.dk, Cykelpartner.dk, Unisport.dk)
- Årets E-ner: Sinful
(De nominerede var: Rito, Lirum Larum Leg, Lomax, Sinful, Creativ Company, Temashop)
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter