Satanistisk kaffe sender Starbucks i Facebook-helvede
Sataniske symboler i kaffen fik en forskrækket katolik til at klage sin nød på Facebook. Det har fået mange til tasterne på det sociale medie.
En kreativ Starbucks-ansat blev en smule for kreativ med sine kaffedekorationer, og det har sendt den amerikanske kaffekæde ud i lidt af en modvind på det sociale medie.
Den katolske skolelærerinde Megan K. Pinion fik sig lidt af et chock, da hun fik serveret sin morgenkaffe hos den lokale Starbuck. En barista havde nemlig tegnet to sataniske symboler i skummet med karamel (se billede), og det fik den forfærdede kvinde til at klage sin nød på Facebook.
Det var det sataniske pentagram og numrene 666, der fik Megan K. Pinion til tasterne. Det er nemlig symboler, der normalt henviser til djævlen. Stjernen kan Megan K. Pinion dog godt leve med, skriver hun i sin besked til Starbucks på Facebook. Den kan nemlig med lidt god vilje minde om kædens logo, men 666 finder hun meget krænkende.
Har skabt debat
Megan K. Pinions opslag er blevet delt og kommenteret en del på de sociale medier, og her deler den vandene. Nogle er enige med skolelærinden, mens andre joker med, at de er blevet besat af djævlen efter at have drukket en kop Starbucks-kaffe.
Kaffe-kæden har efterfølgende været ude og undskylde episoden. Det vides ikke, hvilken medarbejder der har serveret den djævelske drik og om vedkommende har fået lov til at beholde sit job.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter