Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Salling ramt af julekaos - kunder raser

Foto: Salling



Friday den 21 December 2018 kl. 10:33

Kunder, der har bestilt julegaver på Salling.dk flere uger før jul, har fået besked på, at de ikke når frem. Nu raser de på nettet.

Stormagasinet Salling har også en webshop tilknyttet. Og den er nu kommet ud i et støre stormvejr. Det skyldes, at en lang række kunder, som har bestilt julegaver flere uger før jul over Salling.dk, ikke kan regne med, at gaverne når frem. Det skriver Berlingske.

- Det er under al kritik, og jeg kommer aldrig til at smide penge her igen!!! Tak for manglende julegave til min søn på seks år, skriver en af kunderne Maria Holm på Trustpilot.

Og hun er langt fra den eneste. Kunder fortæller om, at de har bestilt en vare, fået en bekræftelse på, at den ville komme inden jul, for så til sidst at få at vide, at varen er udsolgt.

Salling erkender, at de har haft store problemer med deres webshop.

- Vi har fået overvældende mange ordrer på Salling.dk og har derfor ekstraordinært juletravlt. Vi løber så hurtigt, vi overhovedet kan og har indsat ekstra biler for at sikre, at varer bestilt i rette tid når ud inden jul, skriver Lars Højgaard, ansvarlig for Salling.dk i en mail, og fortsætter:

- Desværre har vi i nogle tilfælde måtte melde udsolgt, efter ordren er lagt.

LÆS OGSÅ: Salling Group afviser at købe Magasin



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD