Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Ralph Lauren lancerer nyt kaffekoncept

Foto: ralphlauren.com



Sunday den 28 September 2014 kl. 10:20 - Kilde: Flere medier

I sin nyeste flagship store vil den amerikanske designer sælge både poloer og kaffe.

- En polo og en kop kaffe, tak.

I sin nye flagship store i New York vil den amerikanske designer nu også sælge kaffe, skriver flere medier.

Derfor er 2. sal i den nye butik på Fifth Avenue indrettet som en kaffebar, hvor man både kan købe en kop kaffe, en sandwich eller en pose bønner af egen blanding. Ralph's Coffee hedder det nye koncept, der også sælger T-shirts og kopper. Det skulle være Ralph Laurens egen forkærlighed for den stærke drik, der danner baggrund for det nye koncept.

- Duften af nybrygget kaffe vækker så mange minder for mig, mest om stunder tilbragt med venner og familie, de mennesker jeg elsker. Jeg ville gerne udvikle kaffeblandingerne i den ånd og skabe et sted, hvor folk kunne mødes og tage en pause fra deres travle hverdag, siger Ralph Lauren i en udtalelse.

Udover kaffebutikken byder den nye flagship store også på de velkendte Ralph Lauren bluser til både herrer og damer.

LÆS OGSÅ: Bikini-baristaer indtager amerikanske kaffebarer



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD