Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Opfindsomme butikker bruger hestekødsskandale kreativt

Foto: Facebookside for Juelsminde Fisk og Kød



Friday den 22 February 2013 kl. 08:52 af: Puk Holm Hansen

Sjove billeder af butikkers alternative marketingstrategier florerer i øjeblikket på de sociale medier.

Den seneste tids skandale om hestekød har fået nogle butikker til at fatte den kreative pind for at fange kundernes opmærksomhed.

En Kvickly-forretning i Åbyhøj ved Århus har på et tilbudsskilt for en Pasta Bolognese-ret tilføjet en lille kommentar: Uden hest ;) .

LÆS OGSÅ: Skandale booster salget af hestekød

Og senest har en fiskehandler i Jylland, Juelsminde Kød & Fisk, sat et skilt op, som forsikrer kunderne om, at der ikke er søhestekød i deres fiskefars.

Det er ikke første gang, at butikkerne ser deres snit til at ledsage tilbud med sjove kommentarer. Også tidligere har der været livlig kreativtitet på butiksgulvene, da Irma valgte at sælge courgetter fra 'taber Holland' oven på den danske EM-sejr over Holland i juni sidste år.

LÆS OGSÅ: Irma solgte courgetter fra 'taber Holland'



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD