Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Ny portal skal fange nej-takkere

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 1 May 2013 kl. 11:04 - Kilde: Børsen

Ny portal vil skræddersy fordelingen af reklamer til den enkelte husstand. Bagmændene håber på den måde at få flere til igen at sige 'ja tak' til reklamer.

Mange danske postkasser prydes i dag af et ’nej tak til reklamer’-skilt.

Helt præcis siger 28 procent af danskerne i dag 'nej tak' til tryksager i postkassen. Mange af dem vil den største private distributions-virksomhed, FK Distribution, nu forsøge at fange med en ny portal, skriver Børsen.

Nej Tak+ hedder den nye portal.

Portalen skal give forbrugerne mulighed for at vælge præcis, hvilke reklamer de gerne vil have, og hvilke de gerne vil slippe for.

LÆS OGSÅ: Masser af nej-takkere læser reklamer

Adm. direktør hos FK Distribution Mads Dahl Andersen håber, at den nye ordning kan vinde nogle af de forbrugere, der i dag siger nej tak til reklamer tilbage.

Samtidig håber han på, at det kan afholde flere fra at sige nej tak i fremtiden.

Prognoser viser eller, at antallet af ’nej tak’-skilte på danske postkasser vil stige til omkring 50 procent over de næste fem år.

LÆS OGSÅ: Så hurtigt vil tilbudsaviser være fortid

Link til artikel på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD