Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Danskerne vil have tilbud i indbakken

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 14 February 2013 kl. 11:13

Halvdelen af danskerne vil gerne modtage tilbud på mail, selvom de ikke vil have dem i postkassen.

Selvom mange har et "reklamer nej tak"-skilt på postkassen, vil de gerne modtage elektroniske reklamer i deres mailindbakke.

Mens hver tredje danske husstand har et reklameafvisende skilt på postkassen, siger halvdelen af danskerne "ja tak" til at modtage reklamer for dagligvarer i deres indbakke.

LÆS OGSÅ: Masser af nej-takkere læser reklamer

Det viser en ny undersøgelse foretaget af Userneeds for Dwarf, der er et bureau med speciale i online strategi og udvikling, skriver epn.dk.

Hos Dwarf mener man, at dagligvarekæderne er for dårlige til at udnytte de elektroniske muligheder. Kasper Brødsgaard, der er forretningsudvikler i Dwarf, mener, at supermarkederne skal blive bedre til at reklamere for deres nyhedsbreve i butikkerne.

LÆS OGSÅ: Stor dagligvarekæde dropper tilbudsaviserne

Undersøgelser viser nemlig, at har man modtaget et nyhedsbrev i indbakken, vil 41 procent besøge den pågældende webbutik ugen efter.

(epn.dk)

LÆS OGSÅ: Prisvindende app fungerer som tilbudsavis 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD