Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Firma bag reklameaviser glæder sig over 'nej tak-skilte'

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 6 September 2012 kl. 12:30

 Det kan lyde mystisk, men hos firmaet bag Coops reklameaviser glæder man sig over de mange 'reklamer - nej tak' - skilte. Læs hvorfor.

Mere end 700.000 danskere siger nu nej tak til reklamer, og den udvikling bliver overraskende nok hilst velkommen af et af bureauerne bag reklamekatalogerne. Det skriver Huset Markedsføring. 

Direktøren i bureauet Republica, der blandt andet står bag Coops reklameaviser, Kenneth Pedersen henviser i Huset Markedsføring til analyser, der viser, at man i halvdelen af de hustande, der stadig modtager reklamer, ikke læser dem, men blot smider dem ud. Af samme grund opfordrer den administrerende direktør til at flere danskere siger fra overfor reklamerne.

- Det vil være en fordel for alle parter. Ude i hjemmene slipper man for den tunge vej til skraldespanden, og detailhandelen sparer at trykke og distribuere reklameaviser til den uvillige del af målgruppen. Penge som i stedet kunne bruges på at lave ekstra gode reklameaviser til de forbrugere, som rent faktisk gerne vil have dem, siger han til Huset Markedsføring. 

(Huset Markedsføring)



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD