Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Brancheforening tvivler på tilbudsavisers død

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 11 April 2013 kl. 14:36 - Kilde: Huset Markedsføring

Hos brancheforeningen Kreativitet og Kommunikation er man ikke klar til at afsige en dødsdom over de danske tilbudsaviser.

Tilbudsaviserne overlever ikke udgangen af 2015.

Sådan lød konklusionen fra lektorerne Per Østergaard Jacobsen og Mogens Bjerre i deres undersøgelse 'Har tilbudsaviserne en fremtid?' lavet ved CBS.

LÆS OGSÅ: Så hurtigt vil tilbudsaviser være fortid

Hos brancheforeningen Kreativitet og Kommunikation vil man dog ikke afsige en dødsdom over tilbudsaviserne, skriver Huset Markedsføring.

Her er formand Mona Juul enig i, at der er en udvikling igang, og at tilbudsaviserne efterhånden vil blive erstattet af nye medier, men hun er ikke klar til at afsige en dødsdom.

– Vi har før set, at traditionelle medier kan være sejlivede, og det er dog endnu ikke hele Danmark, som udelukkende orienterer sig via mobile medier. Men der er dog helt sikkert en super spændende udvikling i gang, siger Mona Juul til Huset Markedsføring.

LÆS OGSÅ: Digitale tilbudsaviser er voldsomt populære

Link til artikel på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD