Ny marketingdirektør udpeget til MENY
Købmandshuset, der bl.a. står bag den nye MENY-kæde, har nu udpeget en ny marketingdirektør, der skal arbejde med lanceringen af kæden.
Den nye styrmand for lanceringen af MENY-kæden bliver fra årsskiftet Christian Higraff, skriver Bureaubiz.dk.
Den nye marketing- og onlinedirektør for Købmandshuset, der står bag kæderne Spar, Min Købmand, Letkøb og MENY, er hentet internt fra en rolle som direktør for SuperBest Online.
Det er lanceringen af MENY, der bliver Christian Higraffs primære opgave, men han får samtidig det øverste marketingansvar for alle Købmandshusets fire kæder.
Det er endnu uvist, hvilke roller Linda McBeth og Sanne Pind Nyemann, der i dag er marketingansvarlige i henholdsvis Købmandshuset og SuperBest, får fremadrettet.
LÆS OGSÅ: Sådan vil MENY adskille sig fra konkurrenterne
Læs hele artiklen på Bureaubiz.dkFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter