Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Netto advarer mod falsk Facebook-konkurrence

Foto: detailfolk.dk



Friday den 10 January 2014 kl. 11:06 - Kilde: epn.dk

En falsk konkurrence med Netto som afsender florerer for tiden på Facebook. Det har fået kæden til at advare sine kunder mod at deltage.

En falsk konkurrence, der ser ud til at have Netto som afsender, er for tiden i omløb på Facebook.

Det får nu discountkæden til at advare sine kunder om at deltage i konkurrencen, skriver epn.dk.

I en statusopdatering på Facebook skriver Netto, at det ikke er kæden, der står bag den ellers tillokkende konkurrence, der udlover et gavekort på 1.000 kroner, hvis man deler konkurrencen på Facebook og kommenterer opslaget.

Pressechef i Dansk Supermarked Mads Hvitved Grand fortæller, at man har fået mange henvendelser omkring den falske konkurrence, og at det ikke er første gang, at man oplever, at en af koncernens kæder bliver brugt som afsender på falske konkurrencer.

LÆS OGSÅ: Bilka udsat for Facebook-fusk

Ekspert i sociale medier Hans Tosti fra firmaet Komfo siger til epn.dk, at formålet med konkurrencerne er at franarre ofrene personlige oplysninger eller lokke til et køb.

LÆS OGSÅ: Dansk Supermarked samler kæderne i julekampagne

Læs hele artiklen på epn.dk


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD