Netto advarer mod falsk Facebook-konkurrence
En falsk konkurrence med Netto som afsender florerer for tiden på Facebook. Det har fået kæden til at advare sine kunder mod at deltage.
En falsk konkurrence, der ser ud til at have Netto som afsender, er for tiden i omløb på Facebook.
Det får nu discountkæden til at advare sine kunder om at deltage i konkurrencen, skriver epn.dk.
I en statusopdatering på Facebook skriver Netto, at det ikke er kæden, der står bag den ellers tillokkende konkurrence, der udlover et gavekort på 1.000 kroner, hvis man deler konkurrencen på Facebook og kommenterer opslaget.
Pressechef i Dansk Supermarked Mads Hvitved Grand fortæller, at man har fået mange henvendelser omkring den falske konkurrence, og at det ikke er første gang, at man oplever, at en af koncernens kæder bliver brugt som afsender på falske konkurrencer.
LÆS OGSÅ: Bilka udsat for Facebook-fusk
Ekspert i sociale medier Hans Tosti fra firmaet Komfo siger til epn.dk, at formålet med konkurrencerne er at franarre ofrene personlige oplysninger eller lokke til et køb.
LÆS OGSÅ: Dansk Supermarked samler kæderne i julekampagne
Læs hele artiklen på epn.dkFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter