Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Netsupermarked skærper indsatsen i kampen om kunderne

Foto: nemlig.com



Friday den 22 March 2013 kl. 08:56 - Kilde: Politiken.dk

Et online supermarked udvider nu deres leveringstidspunker for at øge konkurrencen yderligere med de fysiske dagligvarebutikker.

Lukkelovens afskaffelse har betydet hård konkurrence i kampen om kunderne, og tilbuddet om, at kunderne kan købe og modtage deres varer, når de ønskerne, er et område, som supermarkederne konkurrerer benhårdt om.

Og nu udvider netsupermarkedet Nemlig.com deres leveringstider yderligere med tilbuddet om levering på helligdage, hvor de traditionelle butikker ikke har mulighed for at holde åbent.

Det skriver Politiken.

LÆS OGSÅ: Online-supermarked tror på succesformel

Stefan Plenge, stifter og administerende direktør i Nemlig.com, har tidligere slået fast, at varelevering er altafgørende for netbutikker, og at succesformelen er at levere til kunderne, når det passer dem og inden for en time - ikke når det er bekvemt for virksomheden.

LÆS OGSÅ: Online supermarked tilbage efter økonomisk timeout

Nemlig.com blev stiftet i 2010 af folkene bag internet-supermarkedet intervare.dk. I 2011 blev Nemlig.com kåret til Danmarks Bedste E-købmand og, de kæmper fortsat for at blive danskernes foretrukne online supermarked.

Link til artikel på Politiken.dk


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD