Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Modekæde hitter på Facebook

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 24 October 2013 kl. 14:20 - Kilde: Huset Markedsføring

En dansk modekæde har nu fået så mange fans på Facebook, at den ender i top tre over danske brands med flest fans på det sociale medie.

Mere end 1,6 millioner 'synes godt om' Vero Moda på Facebook.

De mange 'synes godt om'-tilkendegivelser er en konsekvens af en skræddersyet rekrutteringskampagne, og de placerer nu modebrandet i top tre over danske brands med flest fans på Facebook. Det skriver Huset Markedsføring.

Dermed har Vero Moda overhalet store brands som Carlsberg og Mærsk, når det kommer til antallet af fans på det sociale medie. Nu fokuserer kæden på at engagere de mange fans og at lokke dem ned i butikkerne. Ifølge Huset Markedsføring sker det gennem en konkurrence, der kører på europæisk plan, og det har indtil videre været en stor succes med mange tilmeldinger til kædens kundeklub til følge.

LÆS OGSÅ: VERO MODA-butik forsøger sig med e-handelshjørne

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD