Modekæde hitter på Facebook
En dansk modekæde har nu fået så mange fans på Facebook, at den ender i top tre over danske brands med flest fans på det sociale medie.
Mere end 1,6 millioner 'synes godt om' Vero Moda på Facebook.
De mange 'synes godt om'-tilkendegivelser er en konsekvens af en skræddersyet rekrutteringskampagne, og de placerer nu modebrandet i top tre over danske brands med flest fans på Facebook. Det skriver Huset Markedsføring.
Dermed har Vero Moda overhalet store brands som Carlsberg og Mærsk, når det kommer til antallet af fans på det sociale medie. Nu fokuserer kæden på at engagere de mange fans og at lokke dem ned i butikkerne. Ifølge Huset Markedsføring sker det gennem en konkurrence, der kører på europæisk plan, og det har indtil videre været en stor succes med mange tilmeldinger til kædens kundeklub til følge.
LÆS OGSÅ: VERO MODA-butik forsøger sig med e-handelshjørne
Læs hele artiklen på Huset MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter