Bestseller investerer millioner i fremtidens kunder
Med en blanding af dufte, indretning og uddannelse, ruster Jack & Jones kæden sig til den kræsne generation Y der vokser yderligere de kommende år.
Den såkaldte generation Y, stiller store krav og har høje forventninger, og det forsøger Bestseller-kæden Jack & Jones, nu at imødekomme ved at investere millioner i både butiksindretning og personale. Det skriver Business.dk.
Dette skal blandt andet ske ved at stimulere alle sanserne hos kunderne. Kæden vil præsentere 5 forskellige tøjmærker på helt forskellige måder i butikken, hvor hvert område vil fremstå med sin helt egen indretning og helt egen lyd- og duftoplevelse.
Rekruttering og uddannelse er afgørende
Udover selve indretningen vil Jack & Jones ifølge Business.dk, også investere massivt på personalesiden. Det skal blandt andet ske ved at alle medarbejdere skal igennem kursusforløb der kan vare op til 20 dage. Fokus er på produktkendskab, styling og service.
LÆS OGSÅ: Bestseller køber sig ind i vækstkomet
Også rekrutteringen vil man gøre anderledes ved at forsøge at rekruttere potentielle medarbejdere via direkte personlig kontakt. Dette kan være når man oplever en person der matcher Jack & Jones brandet, også selvom medarbejderen arbejder i en helt anden branche.
Det nye koncept er allerede rullet ud i Kolding, og planen er at øvrige butikker skal bygges om over de næste 2-3 år.
LÆS OGSÅ: Bestseller investerer i egen detailskole
Læs hele artiklen på Business.dkFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter