Miinto lancerer ekspreslevering
PROFILJOBS
Bolia.com søger en dynamisk og engageret IT Support Manager til en nyoprettet stilling
PWT GROUP søger Koncernøkonomichef – med stærk regnskabsmæssig faglig profil
KINGS & QUEENS ÅBNER I AARHUS og søger personale – kom og bliv en del af en modesucces!

Den danske modeportal på er nu klar til at tilbyde sine kunder levering af netkøb inden for ganske kort tid.
Højt tempo ser ud til at være et af nøgleordene for modebutikkerne på nettet. Tidligere på året begyndte tøjgiganten Zalando at teste et koncept med hurtige leveringer til sine stockholmske kunder. Og nu samler en stor dansk spiller handsken op.
Modeportalen Miinto vil fremover tilbyde sine kunder ekspreslevering, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.
Fra kunden har bestilt ordren på nettet, skal den være fremme inden for blot 80 minutter. Indtil videre gælder den nye service kun i København og Aarhus, men planen er få resten af landet med på et senere tidspunkt.
Satser på den lokale handel
I forvejen arbejder Miinto med et koncept om at “shoppe lokalt online,” og det kommer den nye service til at underbygge. For det er kun muligt at få bragt sine indkøb hurtigt ud, hvis de stammer fra en butik i lokalområdet.
- Forbrugerne derude vil gerne shoppe lokalt, men de har en travl hverdag og kræver mere end nogensinde convenience. Det ønsker vi at imødekomme med vores nyeste koncept, der skal tage vores service til et niveau, som vores udenlandske modspillere ikke kan matche, siger grundlægger og administrerende direktør, Konrad A. Kierklo, i pressemeddelelsen.
- For os handler det i høj grad om at fortælle forbrugerne om de mange fordele ved at handle lokalt, og derigennem blandt andet kunne tilbyde den bedste service til vores mange kunder. God service handler også om levering og fleksibilitet, og netop derfor tilbyder vi nu ekspreslevering, fortsætter han.
Butiksindehaver: Samarbejde betyder bedre service
Aarhusianske BA10 er en af de første butikker, der tilbyder ekspreslevering i samarbejde med Miinto. De glæder sig over den nye service, fortæller indehaveren Marc Rieper.
- For os er tiltag som ekspreslevering endnu en måde både at kunne give vores kunder en endnu bedre service og så differentierer det os som butik, når vi kan tilbyde en så hurtig levering, for det er der ikke mange andre butikker, der formår, siger han.
- Vi ville ikke egenhændigt kunne tilbyde vores kunder denne tjeneste, men gennem samarbejdet med Miinto, samler vi og resten af de danske butikker kræfterne og potentialerne, slutter han.
Den nye service bliver også rullet ud på dele af det norske og hollandske marked. I Danmark har Miinto 28 modebutikker tilknyttet tjenesten.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Kommentarer |
Afstemning
Seneste nyheder
Salling Group afslører placeringen af 15 BR-butikker
En succesfuld julekampagne kræver handling allerede nu
Ekspert: Særlig bøde-ordning kan virke mod prisfejl
Data-løsning hjælper med at finde de rette butikslokaler
Salling Group finder chef til BR
Massiv pengestrøm kan holde legendarisk butik i live
Discountkæde vil investere for en milliard i 2019
Rema 1000 løfter sløret for markant fremgang
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect


Ny undersøgelse: Generation Z er den mest bevidste forbrugergruppe nogensinde
Retail Institute Scandinavia A/SSeneste afstemninger
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Er butikkernes julekataloger lige til skraldespanden?
Falske likes og falske følgere er vildledning
Urimelig konkurrence fra udenlandske netbutikker
Længere reklamationsret vil give flere kasserede produkter
Er søgemaskineoptimering relevant for den fysiske butik?