Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Kan fremtidens parkering hjælpe butikkerne?"

- Martin Michael Frederiksen, It-ekspert og foredragsholder
Læs bloggen her

Miinto lancerer ekspreslevering

Foto: Miinto.dk



Torsdag den 22 juni 2017 kl. 09:11 af: Kristian Holgersen - 0

Den danske modeportal på er nu klar til at tilbyde sine kunder levering af netkøb inden for ganske kort tid.

Højt tempo ser ud til at være et af nøgleordene for modebutikkerne på nettet. Tidligere på året begyndte tøjgiganten Zalando at teste et koncept med hurtige leveringer til sine stockholmske kunder. Og nu samler en stor dansk spiller handsken op.

Modeportalen Miinto vil fremover tilbyde sine kunder ekspreslevering, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Fra kunden har bestilt ordren på nettet, skal den være fremme inden for blot 80 minutter. Indtil videre gælder den nye service kun i København og Aarhus, men planen er få resten af landet med på et senere tidspunkt. 

Satser på den lokale handel

I forvejen arbejder Miinto med et koncept om at “shoppe lokalt online,” og det kommer den nye service til at underbygge. For det er kun muligt at få bragt sine indkøb hurtigt ud, hvis de stammer fra en butik i lokalområdet.

- Forbrugerne derude vil gerne shoppe lokalt, men de har en travl hverdag og kræver mere end nogensinde convenience. Det ønsker vi at imødekomme med vores nyeste koncept, der skal tage vores service til et niveau, som vores udenlandske modspillere ikke kan matche, siger grundlægger og administrerende direktør, Konrad A. Kierklo, i pressemeddelelsen.

- For os handler det i høj grad om at fortælle forbrugerne om de mange fordele ved at handle lokalt, og derigennem blandt andet kunne tilbyde den bedste service til vores mange kunder. God service handler også om levering og fleksibilitet, og netop derfor tilbyder vi nu ekspreslevering, fortsætter han.

Butiksindehaver: Samarbejde betyder bedre service

Aarhusianske BA10 er en af de første butikker, der tilbyder ekspreslevering i samarbejde med Miinto. De glæder sig over den nye service, fortæller indehaveren Marc Rieper.

- For os er tiltag som ekspreslevering endnu en måde både at kunne give vores kunder en endnu bedre service og så differentierer det os som butik, når vi kan tilbyde en så hurtig levering, for det er der ikke mange andre butikker, der formår, siger han.

- Vi ville ikke egenhændigt kunne tilbyde vores kunder denne tjeneste, men gennem samarbejdet med Miinto, samler vi og resten af de danske butikker kræfterne og potentialerne, slutter han.

Den nye service bliver også rullet ud på dele af det norske og hollandske marked. I Danmark har Miinto 28 modebutikker tilknyttet tjenesten.

LÆS OGSÅ: Miinto opruster med stærke detailprofiler



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD