Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Marketingchef skifter til konkurrerende onlinesucces

Kontorstolen hos Miinto bliver skiftet ud med en hos Smartguy for marketingchef Thomas Kroman.
Foto: morguefile.com



Thursday den 19 September 2013 kl. 05:40 - Kilde: Bureaubiz

En marketing-profil, der blandt andet er med på Berlingskes Talent 100-liste, skifter fra en spirende netsucces til en anden.

Thomas Kroman skifter jobbet som marketingschef i Miinto ud med et tilsvarende job hos Smartguy, skriver Bureaubiz.

Marketingchefen har ellers været med lige siden modeportalen Miinto blev lanceret i 2009. Skiftet til konkurrenten begrunder han over for Bureaubiz med, at jobbet indeholder nogle udfordringer, han ikke kunne sige nej til. Thomas Kroman blev tidligere i år taget med på Berlingskes Talent 100 i marketingkategorien.

I det nye job skal den tidligere Miinto-profil sikre Smartguys fortsatte vækst på både det danske og internationale markeder i samarbejde med Smartguys salgs- og marketing-direktør

LÆS OGSÅ: En modeportals vej til succes

Læs hele artiklen på Bureaubiz


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD