Marketingchef skifter til konkurrerende onlinesucces
En marketing-profil, der blandt andet er med på Berlingskes Talent 100-liste, skifter fra en spirende netsucces til en anden.
Thomas Kroman skifter jobbet som marketingschef i Miinto ud med et tilsvarende job hos Smartguy, skriver Bureaubiz.
Marketingchefen har ellers været med lige siden modeportalen Miinto blev lanceret i 2009. Skiftet til konkurrenten begrunder han over for Bureaubiz med, at jobbet indeholder nogle udfordringer, han ikke kunne sige nej til. Thomas Kroman blev tidligere i år taget med på Berlingskes Talent 100 i marketingkategorien.
I det nye job skal den tidligere Miinto-profil sikre Smartguys fortsatte vækst på både det danske og internationale markeder i samarbejde med Smartguys salgs- og marketing-direktør
LÆS OGSÅ: En modeportals vej til succes
Læs hele artiklen på BureaubizFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter