Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"HVILKEN REJSE SENDES DINE KUNDER PÅ? ...og hvem er rejseleder?"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
Læs bloggen her

Magasin giver priser til sine partnere

Foto: detailfolk.dk



Mandag den 14 oktober 2019 kl. 06:00 - Kilde: DMOGT / Tøj

Igen har Magasin delt priser ud til årets bedste partnere. De skaber et “stærkt detailteater, mener direktør.

Fire af de partnere, som forsyner Magasins syv varehuse med varer, har netop modtaget en pris fra varehuskæden.

Det skete under den årlige partnerdag, skriver både Dansk Mode & Textil og Branchebladet Tøj.

- Det er vores partnere, der er med til at sørge for, at vi kan kalde os House of Most Loved Brands, siger Margrethe Dal Lehrmann ifølge Dansk Mode & Textil. Hun er indkøbsdirektør i Magasin.

- Sammen skaber vi et stærkt 'retail theater', og derfor er det vigtigt for os at hylde alle dem, der gør det ekstra for kunderne i Magasin, fortsætter hun.

Prisen som Årets partner endte med at gå til livstilsvirksomheden Thuesen Jensen, som blandt andet forhandler køkkenbrandet KitchenAid.

Det danske modebrand BLS Hafnia blev kåret som Årets vækstkomet, mens et andet modebrand, Neo Noir, vandt kundeprisen efter en afstemning, hvor over 6.000 kunder havde deltaget.

Prisen We-love-to-care blev uddelt for første gang og gik til Knowledge Cotton Apparel for deres arbejde med bæredygtig mode.

LÆS OGSÅ: Varehuskæde omsætter for milliarder og sætter sommerrekord



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD