Magasin giver priser til sine partnere
Igen har Magasin delt priser ud til årets bedste partnere. De skaber et “stærkt detailteater, mener direktør.
Fire af de partnere, som forsyner Magasins syv varehuse med varer, har netop modtaget en pris fra varehuskæden.
Det skete under den årlige partnerdag, skriver både Dansk Mode & Textil og Branchebladet Tøj.
- Det er vores partnere, der er med til at sørge for, at vi kan kalde os House of Most Loved Brands, siger Margrethe Dal Lehrmann ifølge Dansk Mode & Textil. Hun er indkøbsdirektør i Magasin.
- Sammen skaber vi et stærkt 'retail theater', og derfor er det vigtigt for os at hylde alle dem, der gør det ekstra for kunderne i Magasin, fortsætter hun.
Prisen som Årets partner endte med at gå til livstilsvirksomheden Thuesen Jensen, som blandt andet forhandler køkkenbrandet KitchenAid.
Det danske modebrand BLS Hafnia blev kåret som Årets vækstkomet, mens et andet modebrand, Neo Noir, vandt kundeprisen efter en afstemning, hvor over 6.000 kunder havde deltaget.
Prisen We-love-to-care blev uddelt for første gang og gik til Knowledge Cotton Apparel for deres arbejde med bæredygtig mode.
LÆS OGSÅ: Varehuskæde omsætter for milliarder og sætter sommerrekord
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter