Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Magasin sender kunder på landsdækkende tv

Foto: detailfolk.dk



Monday den 26 November 2018 kl. 09:08 af: Kristian Holgersen

Stormagasinerne griber julen anderledes an i år, lyder det fra marketingdirektøren.

Julen er traditionernes tid. Men marketingafdelingen i Magasin har alligevel tænkt sig at markere højtiden på en ny måde i år.

Ifølge en pressemeddelelse bruger stormagasinerne sin indkøbte tv-tid i december på personlige julehilsner. De er optaget blandt kunderne i Aarhus og København.

24 af julehilsnerne bliver til en julekalender, der bliver vist i Magasins vinduer på Kgs. Nytorv og på sociale medier. På landsdækkende tv vises tre film med udvalgte kunders hilsner.

- At lave det her har været en overvældende oplevelse for os, siger Lise B. Thomsen, e-commerce & marketingdirektør hos Magasin. Hun fortsætter:

- Ikke kun fordi det er meget anderledes, end det vi plejer at have fokus på i julen, men særligt at se de mange forskellige mennesker finde ind til det julen virkelig handler om - nemlig kærlighed - har været helt fantastisk.

Magasin, der i år kunne fejre 150 års jubilæum, nåede en toplinje på 2.821 millioner kroner for 2017/18. Det var stort set status quo i forhold til det foregående regnskabsår. 

Resultatet af den primære drift gik lidt tilbage til 165 millioner.

LÆS OGSÅ: Ejerne styrtbløder - men Magasin holder nogenlunde fast



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD