Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Lidl gennemfører stor udvidelse af sortimentet

Foto: PR



Thursday den 14 February 2019 kl. 10:36 af: Kristian Holgersen

I et år har Lidl føjet nye varer til butikkernes udvalg. Målet er at redefinere dansk discount, lyder det fra kæden.

For et år siden begyndte Lidl at styrke butikkernes udvalg, og nu er discountkæden næsten i mål med udvidelsen. 

Den 17. februar skulle det faste sortiment være øget med 300 produkter, så det samlede antal lander på omtrent 2.100, skriver Lidl i en pressemeddelelse.

- Vi har udvidet vores sortiment for at understrege, at kunderne altid kan få et bredt udvalg i vores butikker, siger Mikko Forsström. Han er CCO i Lidl.

Mange af de nye produkter er fra Lidls egne private label-mærker, som kunderne i stigende grad efterspørger, lyder det fra Mikko Forsström.

- I Lidl vil vi redefinere dansk discount, og det gør vi ved altid at tilbyde kunderne den bedste kvalitet til den bedste pris og ved fortsat at hæve barren for kvalitet gennem vores private label-produktserier, siger han.

Lidl har 117 danske butikker, men på længere sigt skulle der efter planen være over 200, lyder en melding fra sidste år. Gennem 2019 står den på 10-15 åbninger, skriver Fødevarewatch. 

De tyske ejere i Schwarz-koncernen offentliggør ikke regnskaber for de danske butikker.

LÆS OGSÅ: Oversigt: Så mange discountbutikker åbner i år



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD