Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Alle kender ROI, men har du fokus på ROE?"

- Morten Max, MAX - Retail Made Simple
Læs bloggen her

Dansk sportsstjerne går sammen med Lidl





 
Brian Holm og La Flamme Rouge

- La Flamme Rouge er en dansk forening startet af den tidligere cykelrytter Brian Holm.

- Gennem salg af cykeltøj støtter foreningen personer, som er berørt af sygdommen kræft.

- Brian Holm arbejder i dag som sportsdirektør for det belgiske cykelhold Quick-Step Floors, hvor Lidl hører til blandt sponsorerne.

Kilde: Lidl 

Tirsdag den 26 juni 2018 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen - 0

Discountkæden allierer sig med en kendt dansk cykelstjerne, som de fleste nok kan huske fra 1990'erne.

Flere af de kendte cykelryttere fra 1990’erne har lagt ansigt til cykeltøj på supermarkedernes hylder. Bo Hamburger har haft en kollektion i Netto, mens Rema 1000 sidste år brugte Jesper Skibby som blikfang.

Nu gør Brian Holm sine tidligere kolleger kunsten efter og indgår et samarbejde med Lidl, der senere på sommeren sætter en kollektion fra eks-rytterens brand, La Flamme Rouge, til salg.

I dette tilfælde går overskuddet til et velgørende formål, skriver discountkæden i en pressemeddelelse.

- Jeg er meget taknemmelig for, at jeg i samarbejde med Lidl kan bidrage til at skabe en god oplevelse for de kræftramte med en cykellejr på Mallorca, siger Brian Holm, der selv har været igennem en kræftbehandling i 2004. 

- Desuden kan jeg rigtigt godt lide, at vi med kollektionen giver danskerne muligheden for at bakke op om en god sag og samtidig se knivskarpe ud på landevejene i det nye tøj fra La Flamme Rouge, siger han.

Da Jesper Skibby sidste år hjalp Rema 1000 med at sælge cykeltøj, kunne folk med holdninger til cykelmode ikke lade være med at blande sig. Tøjet var simpelthen ikke “lirens” nok, mente de. På almindelig dansk betyder det noget i retning af smart. 

Om Brian Holm lider samme skæbne med sit Lidl-samarbejde, må tiden vise, men han har flere gange været ude med stærke holdninger til cykelbeklædning - blandt andet i bogen Sort kaffe & hvide sokker.

LÆS OGSÅ: Lidl slår rekord på Facebook



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD