Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Lidl får hjælp af dansk filmstjerne i ny kampagne

Foto: PR



Monday den 3 May 2021 kl. 10:45 af: Kristian Holgersen

Moderniseringen af landets mange Lidl-butikker bliver fulgt op af en ny kampagne, hvor dansk filmstjerne har en hovedrolle.

Skuespilleren Pilou Asbæk, kendt fra tv-serierne Game of Thrones og Borgen, har fået en rolle i den seneste kampagne fra Lidl Danmark, hvor han lægger stemme til det nye slogan: “Super frisk. Til Lidl pris.”

Det er meningen, at kampagnen skal understøtte den gennemgribende modernisering af discountkædens 133 danske butikker, som lige nu er undervejs.

- Det er ingen hemmelighed, at vi arbejder benhårdt på at erobre endnu større markedsandele i Danmark. Derfor er det også helt afgørende, at vi nu også får fortalt om alle de tiltag, vi gør hver eneste dag for friskhed og kvalitet i absolut særklasse til de mange, potentielle kunder, der måtte have fordomme om det modsatte, siger indkøbsdirektør Rasmus Pape.

Kampagne er udarbejdet i samarbejde med reklamebureauet Nørgård Mikkelsen og instruktør Meeto Worre Kronborg Grevsen, der blandt andet laver film for Coca-Cola og Tesla. Udover Pilou Asbæks stemme er sangen Dansevisen også en del af lydsiden.

En stor investering

I december 2020 kunne Lidl annoncere, at man ville rulle et nyt butikskoncept ud i hele kæden. Det betyder et løft af indretningen og omkring 200 nye produkter i det faste sortiment.

- Moderne butikker med et endnu større udvalg, hvor det er let at vælge eksempelvis dansk, økologisk og bæredygtigt, er noget, vi både tror og håber vil være med til at give Lidl-kunderne en endnu bedre oplevelse, sagde Dirk Fust dengang. Han er adm. direktør i Lidl Danmark et lille stykke tid endnu.

- Det er ikke nogen lille investering i Danmark, men vi lover, at den ikke kommer til at gå ud over vores lave priser. Nok nærmere tværtimod, fortsatte han.

Dirk Fust stopper i Lidl Danmark, fordi han skal arbejde med discountkædens ekspansion i USA. Afløseren bliver Jens Stratmann.

LÆS OGSÅ: 38-årig bliver ny adm. direktør i Lidl Danmark



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD