Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Bureau skal skubbe grænserne for markedsføring i Lidl





Wednesday den 31 March 2021 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Lidl Danmark har valgt et nyt mediebureau, som skal hjælpe discountkæden med at blive danskernes førstevalg.

Mens en gennemgribende modernisering af butikkerne er i fuld gang, så har discountkæden Lidl Danmark valgt at styrke markedsføringen.

Efter en længere proces har Lidl Danmark valgt Havas som nyt mediebureau. De skal være med til at skabe større opmærksomhed omkring discountkædens udvalg af danskproducerede og økologiske produkter.

- Vi har store forventninger til, at vi sammen med Havas, kommer til at skubbe grænserne for, hvad der kan lade sig gøre inden for markedsføring af dagligvarekæder i Danmark, siger Robert Uwira i en pressemeddelelse. Han er Head of Marketing i Lidl Danmark.

Havas skal være ansvarlig for medieplanlægning og medieindkøb for alle ikke-digitale medier i Danmark.

- Vi er naturligvis begejstrede for vores nye samarbejde med Lidl og stolte over, at en annoncør og et brand af Lidls kaliber vælger os, siger Johnny Twile, adm. direktør i Havas.

- Det er først og fremmest en kæmpe anerkendelse af vores team og det engagement, de hver eneste dag lægger hos Havas. Med samarbejdet understreger vi vores fælles fokus på at skabe meningsfulde relationer mellem brands og forbrugere, siger han.

Fornyer hele kæden

For at erobre endnu flere markedsandele er Lidl begyndt at rulle et nyt butikskoncept ud i hele kæden.

Den betyder et løft af indretningen og omkring 200 nye produkter i det faste sortiment, skrev Lidl i en pressemeddelelse sidste år.

- Moderne butikker med et endnu større udvalg, hvor det er let at vælge eksempelvis dansk, økologisk og bæredygtigt, er noget, vi både tror og håber vil være med til at give Lidl-kunderne en endnu bedre oplevelse, siger Dirk Fust. Han er adm. direktør i Lidl Danmark.

- Det er ikke nogen lille investering i Danmark, men vi lover, at den ikke kommer til at gå ud over vores lave priser. Nok nærmere tværtimod, fortsætter han.

LÆS OGSÅ: Ung profil bliver HR-direktør: Lidl skal holde på talenterne



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD