Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kvickly vil sælge nye modemærker med stor rabat

Når der på søndag kommer tøj fra Jackpot og Cottonfield på de hylder, som Kvickly netop nu er i gang med at sætte op, vil det være til væsentlig billigere priser end hidtil.
Foto: detailfolk.dk



Thursday den 23 January 2014 kl. 15:04 af: Freja Thorbech

Kvickly vil med lanceringen af mærkerne Jackpot og Cottonfield køre en langt mere pris-aggressiv strategi, end da mærkerne levede et selvstændigt liv.

Hvis der ryger en bluse eller et par bukser fra Jackpot eller Cottonfield i indkøbskurven, når kunderne lægger vejen forbi Kvickly, kan de glæde sig over, at tøjet fra de to mærker er blevet billigere i Kvickly-regi.

De to modemærker rykker ind med hver sin afdeling i alle landets 79 Kvickly-butikker på søndag.

- Afdelingerne med de to nye mærker kommer til at fremstå som shop-in-shops med deres helt eget udtryk, siger (konst.) kædedirektør i Kvickly, Anne-Marie Navarro, til detailfolk.dk.

Hidtil er Jackpot og Cottonfield blevet solgt fra modebutikker og stormagasiner i både Danmark og udlandet, men i maj overtog supermarkedskæden de to mærker fra IC Companys med en ambition om at rykke dem nærmere på kunderne og deres hverdag, og her er det især de billigere pris, der spiller ind.

LÆS OGSÅ: Kvickly køber to kendte modemærker

- Kvaliteten er enhver henseende den samme som hidtil. Det er de samme designere, de samme materialer og de samme producenter som hidtil. Forskellen er først og fremmest prisen, der bliver 25 – 50 procent lavere end hidtil. Årsagen til, at det er muligt, er, at vi springer grossist-ledet over og, at vi sælger dem fra selvbetjente afdelinger, siger kategorigruppechef i Coop, Lennart Bernhoft, i en udtalelse.

Holder fast i designerne

Og det er netop de samme designere som tidligere, der har skabt den første kollektion, der lander i butikkerne på søndag. Og det vil også være dem, der kommer til at designe de fire årlige hovedkollektioner. Hver anden uge vil der komme nye varer på hylderne i de to mærkers afdelinger i Kvickly-butikkerne.

Anne-Marie Navarro er glad for at kunne tilbyde de nye mærker eksklusivt til Kvicklys kunder.

- Vi ved, at vores kunder efterspørger kendte mærkevarer, høj kvalitet og dansk design. Det er præcis det, vi nu kan tilbyde ved at bringe Jackpot og Cottonfield nærmere kundernes dagligdag. Og så kan den moderne og bevidste forbruger samtidig kan spare tid og penge, siger hun.

LÆS OGSÅ: Modeopkøb skal repositionere Kvickly



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD