Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kunder snydt for 20.000 ved arrangement i Skanderborg





Tuesday den 17 October 2017 kl. 10:17 - Kilde: Uge-bladet Skanderborg

Butikkerne klager over amatøragtige arrangører, mens flere kunder er blevet snydt for op til 20.000 kroner ved arrangement i Skanderborg. 

Et stort opsat detail-arrangement i Skanderborg med 600 deltagere er nu kommet i søgelyset, fordi flere kunder er blevet snydt for op mod 20.000 kroner, da de forsøgte at købe sko til 400-800 kroner. Det skriver Uge-bladet Skanderborg.

Arrangementet fandt sted i mandags og gik under navnet Ladies Night. Her var der opstillet en lang række boder, og ved en af boderne er 10 kvinder blevet snydt for større beløb oplyser Uge-bladet Skanderborg.

Irene Mikkelsen fra Skanderborg er en af de kvinder.

- Jeg købte to par sko for i alt 800 kr. hos Fashion Outlet, og også to andre i mit selskab købte sko samtidig. I forbindelse med købet spurgte vi, om vi kunne få rabat. Det kunne sælgeren ikke tage stilling til, hvorfor hun hentede chefen, Medina Docaj. Hun gav os rabat. Jeg spurgte, om jeg kunne betale med Mobilepay, men det var ikke muligt og Medina Docaj hentede en iZettle-kortlæser. Hun fortalte, at hun havde lånt den af kantinen på Fælleden, og at den desværre var i stykker i displayet, men jeg ville få kvittering på SMS straks efter transaktionen. Den var på 800 kr., fortæller Irene Mikkelsen og fortsætter:

- Men da jeg onsdag tjekkede min konto, var der hævet 20.000 kr. af Fashion Outlet, som jeg havde købt skoen af. Og de to andre fra mit selskab havde fået hævet henholdsvis 10.000 kr. og 20.000 kr.

Hun har forgæves forsøgt at få pengene tilbage, og har derfor meldt sagen til Politiet.

Lokale handlende klager 

Til arrangementet havde flere af de lokale handlende også betalt for at have boder stående, men de er heller ikke tilfredse med arrangørerne.

- Ud over det forfærdelige i, at flere er blevet frasvindlet store beløb, så har jeg ikke fået det, jeg er blevet lovet i forhold til omtale og markedsføring. Eksempelvis var mit logo kun med på en af tre annoncer i Ugebladet, siger Christina Bottke fra Mobiloptik.

Hun kalder hele forløbet amatøragtigt.

- Det var ikke styr på noget som helst, og når jeg tog fat i Medina Docaj fra arrangøren Milinium Group for at blive klogere, fik jeg at vide, at det kunne vi bare aftale indbyrdes, altså os der skulle være med. Det var ikke det, jeg blev lovet, og det samme kan siges om alt andet. Det var et mareridt, siger Christina Bottke.

LÆS OGSÅ: Danske virksomheder meldt til politiet for netsnyd

Læs hele artiklen på Uge-bladet Skanderborg


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD