Kendt popsanger mødes med Coop i ny kampagne
Coop er med i en ny kampagne mod ensomhed, som også har en af landets største popstjerner med ombord.
Frem mod jul lancerer Coop en større kampagne med reklamer på tv, socialer medier og i aviserne, som skal sætte fokus på ensomhed.
Kampagnen er et samarbejde mellem Coop, Folkebevægelsen mod Ensomhed og popsangeren Rasmus Seebach.
- Vi er en virksomhed med 156 års historie bygget på fællesskab. Hele ideen i Coop – som jo er ejet af vores 1,9 million medlemmer - er at gøre tingene sammen, siger bestyrelsesformand for Coop, Lasse Bolander.
- Derfor er det naturligt for os at bidrage til kampen mod ensomhed, og vi synes ikke, der er noget bedre tidspunkt til at gøre det, end julen, siger han.
Rasmus Seebach har sammen med Lars Ankerstjerne og Andreas Sommer skrevet sangen Sig Du Ser Mig, som et bidrag til at sætte fokus på ensomhed.
Desuden har Coop udviklet et kalenderlys med 25 dage, der skal tydeliggøre, at julen kan være en ekstra svær tid for ensomme. For hvert solgte lys går 10 kroner til Folkebevægelsen mod Ensomhed.
LÆS OGSÅ: Dansk popstjerne er med i det seneste påfund fra Ikea
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter