Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Kendt popsanger mødes med Coop i ny kampagne

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 25 October 2022 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Coop er med i en ny kampagne mod ensomhed, som også har en af landets største popstjerner med ombord.

Frem mod jul lancerer Coop en større kampagne med reklamer på tv, socialer medier og i aviserne, som skal sætte fokus på ensomhed.

Kampagnen er et samarbejde mellem Coop, Folkebevægelsen mod Ensomhed og popsangeren Rasmus Seebach.

- Vi er en virksomhed med 156 års historie bygget på fællesskab. Hele ideen i Coop – som jo er ejet af vores 1,9 million medlemmer - er at gøre tingene sammen, siger bestyrelsesformand for Coop, Lasse Bolander.

- Derfor er det naturligt for os at bidrage til kampen mod ensomhed, og vi synes ikke, der er noget bedre tidspunkt til at gøre det, end julen, siger han.

Rasmus Seebach har sammen med Lars Ankerstjerne og Andreas Sommer skrevet sangen Sig Du Ser Mig, som et bidrag til at sætte fokus på ensomhed.

Desuden har Coop udviklet et kalenderlys med 25 dage, der skal tydeliggøre, at julen kan være en ekstra svær tid for ensomme. For hvert solgte lys går 10 kroner til Folkebevægelsen mod Ensomhed.

LÆS OGSÅ: Dansk popstjerne er med i det seneste påfund fra Ikea

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD