Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Kassedame: Hvorfor skal jeg græde i min pause

Foto: detailfolk.dk



Afstemning

Er tonen generelt for hård overfor kasseekspedienter?

Ja, det er generelt et problem
 
Delvist, men opleves kun sjældent
 
Nej, det er generelt ikke noget problem
 
Tuesday den 24 October 2017 kl. 06:10 - Kilde: Politiken

Alle burde prøve at være kassemedarbejder i fire måneder, mener en kassedame, der er dødtræt af grænseoverskridende kunder.

Det er åbenbart blevet så normalt at svine kassemedarbejderne til i supermarkedet, at flere går grædende til pause. Det forklarer kasseassistenten, Stine Lysemose, i et debatindlæg i Politiken.  

- På vores første arbejdsdag får vi at vide, at kunden altid har ret. Derfor kunne jeg heller ikke drømme om at sige en kunde imod. Men er det fair, når mine kollegaer og jeg skal gå grædende ud til pause? Er det fair, at vi hver dag skal stå model til, at voksne mennesker ikke kan vare deres mund over for de mennesker, der sidder bag kassen i et supermarked?, skriver Stine Lysemose i debatindlægget.

Hun mener, at alle bure være kassemedarbejder som en slags værnepligt, for det kunne måske betyde, at de så ville være sødere ved kassemedarbejderne i supermarkedet.

- Efter ca. et år som ansat i et dansk supermarked er jeg blevet ekstra opmærksom på at takke for venligheden og den gode service, hvor end jeg handler. Og hvis jeg er utilfreds med noget, siger jeg det på en pæn og rolig måde. For det er i langt de fleste tilfælde ikke kasseassistentens skyld, og fejlen bliver hverken rettet hurtigere eller mere effektivt af, at der bliver sukket, vrisset og råbt højt, skriver hun.

LÆS OGSÅ: Populær kassedame har fået nyt job

Læs hele artiklen på Politiken


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD