Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

JYSK ændrer fokus i Kina

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 18 December 2013 kl. 08:01 - Kilde: Børsen

Med et nyt koncept i butikkerne håber JYSK at kunne tiltrække de købestærke kinesiske forbrugere.

Scandinavian Sleeping.

Det er navnet på JYSKs nye koncept i Kina. Den danske dynegigant har valgt at ændre sit fokus i det asiatiske land og satse på eksklusive varer i mindre butikker i stedet for masser af tilbud i store varehuse. Det skriver Børsen.

Ved at fokusere på de eksklusive varer til soveværelset, håber den danske kæde at kunne tiltrække den købestærke kinesiske middelklasse.

Da Lars Larsen åbnede i Kina proklamerede han, at det var med ambitionen om at nå op på 500 butikker. Indtil videre er det blevet til 11, og så har man endda måtte lukke tre igen. Direktør for forretningsudvikling hos JYSK, Rami Jensen, afviser dog over for Børsen, at der er tale om en fiasko.

LÆS OGSÅ: Jysk hiver butikker hjem fra franchisekæder

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD