Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Irma lancerer sit bud på fremtidens fødevarebutik

Foto: detailfolk.dk



Monday den 11 August 2014 kl. 11:12 af: Freja Thorbech

I slutningen af august åbner Irma sin nye flagskibsbutik, der er kædens bud på fremtidens fødevarebutik.

Der er fuld fart på forberedelserne til åbningen af den nye Irma flagskibsbutik i centrum af København, der efter planen slår dørene op i slutningen af august.

Butikken er Irmas bud på fremtidens fødevarebutik med fokus på små lokale producenter rundt omkring i Danmark. Butikken vil få eget osteri og slagterafdeling, men også et køkken, hvor små lokale producenter vil få mulighed for at præsentere deres produkter og tilberede dem til kunderne.

- Først og fremmest går det ud på at give vores bud på, hvordan vi tror kunderne vil handle ind fremover. Hvad er det, vi tror, at de vil sætte pris på. Det vi vil tilbyde dem i den her butik det er endnu mere fokus på varen, endnu mere fokus på kvaliteten og endnu mere fokus på fødevarens historie, siger kædedirektør Jesper Uggerhøj i en videopræsentation af butikken.

Irma samarbejder med Landbrug og Fødevarer, hvis medlemmer med den nye butik får mulighed for at prøve deres produkter af på kunderne.

Butikken bliver 600 kvadratmeter og kommer til at ligge i Axelborg-bygningen i København.

Se en videopræsentation af butikken her.

LÆS OGSÅ: Ny Irma-flagskibsbutik skal sætte fokus på danske fødevarer



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD