Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Irma giver indblik i varernes vej til køledisken

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 19 February 2014 kl. 05:50 af: Freja Thorbech

Nu kan kunderne følge varernes vej til køledisken på Facebook. Irma giver kunderne mulighed for at følge juleandens liv på det sociale medie.

Følg din juleand på Facebook.

Sådan lyder det lidt utraditionelle tilbud til kunderne fra Irma. Dagligvarekæden samarbejder med det økologiske landbrug Lindbjerggård, og samarbejdet giver kunderne mulighed for at forudbestille anden til jul eller Mortens Aften og følge dens liv frem til slagtningen på Facebook.

- Vi giver kunderne en unik mulighed for at engagere sig direkte i dyrevelfærd, give dem indsigt i, hvordan vores fødevarer bliver til og en forståelse for, hvad det kræver at udvikle god kvalitet, målt på både smag og velfærd, siger ansvarlighedschef i Irma, Signe D. Frese, i en udtalelse.

Ænder får 100 dage på græs

De kun 1-2 dage gamle ænder bliver leveret til Lindbjerggård i starten af juni. Her har de typisk omkring 100 dage på græs inden slagtning. Det er næsten dobbelt så lang tid som mange andre ænder - også de økologiske. I løbet af den tid kan kunderne følge ænderne på Facebook eller selv lægge vejen forbi Lindbjerggård ved Randers.

LÆS OGSÅ: Irma vil levere fremtidens dagligvarer



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD