Imercos kundeklub runder en million medlemmer
På to år har en million danskere meldt sig ind i isenkræmmerkædens kundeklub.
Danskerne vil gerne have rabat på potter og pander.
I hvert fald har en million nu meldt sig ind i Imerco+, der er isenkræmmerkædens kundeklub. Dermed bliver klubben, der blev etableret i oktober 2011, en af de største af sin slags i Danmark.
- Imerco+ har fået en utrolig positiv modtagelse af vores kunder, og vi er stolte af at kunne tilbyde et loyalitetsprogram, hvor kunden får et væld af forskellige fordele, og hvor intet er fejet ind under gulvtæppet, siger Imercos adm. direktør Frederik Oluf Brønnum i en pressemeddelelse.
Tilgængelige point
I Imerco har man valgt en kundeklubmodel, hvor medlemmer opsamler point ved hvert køb, der kan bruges med det samme til at opnå rabat på hele kædens varesortiment.
Og netop denne tilgængelighed til pointene er noget, som de danske detailkæder bør gøre mere ud af, når de sammensætter loyalitetskoncepter. Det mener Mette Christian Jacobsen, der er managing director i LogoCard, der leverer loyalitetskort til detailbranchen.
- Det skal være nemt for kunderne at opsamle point, men det skal også være nemt at bruge dem igen. Det er jo sådan man skaber loyaliteten og får kunderne til at komme igen, har hun tidligere sagt til detailfolk.dk.
LÆS OGSÅ: Milliarder af opsparede loyalitetspoint går til spilde
Og Frederik Oluf Brønnum er da heller ikke i tvivl om, at det er den rigtige retning, man har valgt for kundeklubben.
- Vi er kun interesseret i at give vores kunder en kundeklub, der ligger over standarden, og 1 million medlemskort vidner om, at vi går i den rigtige retning, siger han.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter