IKEA vandt to danske internetpriser
Der blev uddelt en række priser til Danish Internet Award 2014, og IKEA løb med hele to af slagsen.
Bureaubranchen var onsdag samlet til den årlige Danish Internet Award, hvor årets bedste digitale kampagner blev kåret.
IKEA løb med hele to priser. Møbelgiganten kunne glæde sig over at vinde i Retail-kategorien for det velkendte katalog, der nu også findes som en app. I kategorien kæmpede IKEA blandt andet mod Føtex appen ’Føtex Madunivers' og Jack & Jones appen ’Made From Cool’.
LÆS OGSÅ: Føtex kæmper mod Ikea om internetpris
IKEA-appen sikrede også møbelgiganten en sejr inden for kategorien 'Use of Mobile Technology' med kampagnen Showroom at Home fra McCann Copenhagen.
Inden for kategorien Retail & E-handel var det Thomas Cook Airlines Airshop, der løb med sejren, mens GoMacro vandt i kategorien E-commerce.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter