Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

IKEA vandt to danske internetpriser

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 10 April 2014 kl. 10:08 af: Freja Thorbech

Der blev uddelt en række priser til Danish Internet Award 2014, og IKEA løb med hele to af slagsen.

Bureaubranchen var onsdag samlet til den årlige Danish Internet Award, hvor årets bedste digitale kampagner blev kåret.

IKEA løb med hele to priser. Møbelgiganten kunne glæde sig over at vinde i Retail-kategorien for det velkendte katalog, der nu også findes som en app. I kategorien kæmpede IKEA blandt andet mod Føtex appen ’Føtex Madunivers' og Jack & Jones appen ’Made From Cool’.

LÆS OGSÅ: Føtex kæmper mod Ikea om internetpris

IKEA-appen sikrede også møbelgiganten en sejr inden for kategorien 'Use of Mobile Technology' med kampagnen Showroom at Home fra McCann Copenhagen.

Inden for kategorien Retail & E-handel var det Thomas Cook Airlines Airshop, der løb med sejren, mens GoMacro vandt i kategorien E-commerce.

LÆS OGSÅ: Her er vinderne af detailpriserne 2014



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD