Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Hvidevarekoncern går markant frem

Foto: detailfolk.dk



Friday den 6 April 2018 kl. 06:10 af: Lise Møller Schilder

Firmaet, der sælger hårde hvidevarer, er kendt for sine skøre reklamer. De ser ud til at have båret frugt, viser nyt regnskab.

Det går rigtig godt for Skousen Online Service. Det viser det seneste regnskab. Firmaet er blandt andet kendt for sine lettere utraditionelle tv- og banner-reklamer, hvor den tidligere direktør, Jonas Dørken, sættes i en række skøre situationer.

Skousen Online Service sælger hvidevarer mv. til selskabets franchisetagere, som er de fysiske Skousen-butikker, samt til slutbrugerne på internettet.

Det seneste regnskab for 2016/2017 viser, at selskabets bruttofortjeneste ender på 9,4 millioner kroner. Det er en markant fremgang fra året før, hvor bruttofortjenesten landede på 5 millioner kroner. Årets resultat efter skat er da også gået betydeligt frem fra 924.000 kroner til 4,3 millioner kroner. Skousen offentliggører ikke sin omsætning. 

- Selskabet har udvidet forretningsomfanget yderligere i årets løb med en betydelig omsætningsfremgang til følge. Årets resultat anses for tilfredsstillende, skriver ledelsen i beretningen.

Jonas Dørken var tidligere direktør for firmaet. I dag er det dog Majken Gisselbæk Pape som leder Skousen, der er ejet af Whiteaway Group.

LÆS OGSÅ: Whiteaway viser flotte tal - mens Skousen kæmper



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD