Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Højt fagligt niveau gør byggemarked populært hos kunder

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 26 February 2013 kl. 11:29

Kunderne er glade for det høje faglige niveau hos medarbejderne i et stort dansk byggemarked.

Det kan betale sig at have personale, der kan sit kram.

I hvert fald giver kunderne byggevarekæden XL-Byg topkarakterer, når det kommer til rådgivning. Og kæden slår derfor konkurrenterne i branchen, mener kunderne.

LÆS OGSÅ: Tilpasset efteruddannelse skal løfte virksomheder

Det viser en undersøgelse fra analyseinstituttet Millward Brown, skriver Huset Markedsføring.

- I XL-Byg er medarbejderne uddannet inden for branchen, og derudover bruger vi mange ressourcer på at efteruddanne dem. Der kommer hele tiden nye regler og retningslinjer på byggeområdet, og vi skal jo helst være på forkant med udviklingen, så kunderne kan have tillid til, at vi har den nyeste viden, siger marketingchef i XL Byg Alice Monberg til Huset Markedsføring.

(Huset Markedsføring)

LÆS OGSÅ: Detailekspert: Efteruddannelse er vigtigere end nogensinde



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD